Voor 6 - 12 jr.
Gemaakt voor de schooltv website: "Huisje Boomje Beestje" in 2004.
>> De huisje boompje beestje website zoals het nu is
Een sleep speel voor 6 t/m 12 jaar.
Flesjes water gaan leeg als indicatie van tijd.
Elk keer zijn er 8 vanuit een totaal van 16 mogelijke voorwerpen. Gemaakt voor de schooltv website: "Huisje Boomje Beestje" in 2002.
>> De huisje boompje beestje website zoals het nu is
Het verhaal was geschrijven door Judy van der Linden. Ik heb de concept, tekeningen en spel in flash gemaakt.
>> De huisje boompje beestje website zoals het nu is
Gemaakt voor de schooltv website: "Huisje Boomje Beestje" in 2006
Made for 6 to 10 year olds. You need to drag the animal into the matching climate. They can start over at any moment by clicking on the top left button.
To the website (in Dutch) which this was made for >> huisje boompje beestje
Made for 6 to 10 year olds. You need to drag and match the body parts to the correct bee, wasp or mosquito. Once all the parts are correctly placed you go to a page with some informaton about this insect.
To the website (in Dutch) which this was made for >> huisje boompje beestje
Made for 6 to 10 year olds. You need to drag and match the the hat, shoes or uniform to one of the 5 individuals.
To the website (in Dutch) which this was made for >> huisje boompje beestje
Made for 6 to 8 year olds. You need to drag the "eter" to the correct food type. They can start over at any moment by clicking on the top right button.
To the website (in Dutch) which this was made for >> huisje boompje beestje
Voor de schooltv geschiedenis programma voor kinderen, Vroeger en zo. Deze puzzel kan worden gewijzigd door het tekstbestand te veranderen. Als je op "nieuwe puzzel" drukt, wordt een nieuwe puzzel gemaakt met een willekeurige selectie woorden uit het tekstbestand. Kinderen kunnen het dus steeds opnieuw spelen totdat ze alle antwoorden kennen. Het aantal vragen en de lengte van de antwoorden bepaalt de variatie en de moeilijkheid van elke puzzel.
Bezoek de Vroeger en zo website.
Ontwikkeld in 2005 / 6 met Ralph Kok als onderdeel van de Media Technology masters studie.
Zoek en ontdek dingen op de weg naar school en op het schoolplein.
Hoe meer keuzes je vindt, hoe meer mogelijkheden je hebt om je figuur (avatar) te laten ontwikkelen.
Speel het op de Nieuws uit Natuur website.